2025-10-03

Antanas Jakimavičius prisiminė versle patirtas nesėkmes: „Vienu momentu atrodė, kad gal nebeverta bandyti“

Žinomas turinio kūrėjas Antanas Jakimavičius šią vasarą pristatė naujieną – pirmąją Lietuvoje visą parą veikiančią savitarnos fotografavimo ir filmavimo studiją „Auksinė vizija“. Viename iš „NordSpace“ verslo boksų įrengta erdvė ne tik tapo patogiu sprendimu visiems norintiems savo idėjas paversti vaizdo įrašais ar nuotraukomis, bet ir pažymėjo paties Antano sėkmę versle, kaip įrodymą, kad net po nesėkmių galima atsitiesti ir bandyti iš naujo.

Šį šeštadienį „Lietuvos ryto“ televizijos laidoje „Gyvenimas versle“ turinio kūrėjas Antanas Jakimavičius žiūrovams atvers duris į savo naujai vystomą projektą – visą parą veikiančią foto ir video savitarnos studiją „Auksinė vizija“. Kaune esančiuose „NordSpace“ verslo boksuose įkurta erdvė – iš karto paruošta darbui. Čia galima rasti profesionalų apšvietimą, fonus, stalus, elektros lizdus ir kitą reikalingą įrangą. Antanas pasakoja, kad kelias iki šios idėjos įgyvendinimo buvo kupinas iššūkių, tačiau būtent versle patirtos nesėkmės tapo svarbiausiomis pamokomis, paskatinusiomis vaikiną nenuleisti rankų.

„Labai tikiu likimu ir mėgstu sakyti, kad nėra klaidų, yra pamokos, iš kurių išmokau ir likimas atvedė čia. Tų nesėkmių buvo įvairiausių, kai pradedi daryti, kažkas nesigauna, suinvestuoji pinigus, vėl nepavyksta. Vienu momentu atrodė, kad nebereikia iš viso man bandyti, bet ties ta riba pagalvojau: o gal dar kartą?“, – laidoje atvirauja jaunasis verslininkas.

Antanas džiaugiasi ir šiai studijai pasirinktomis patalpomis. Išmanių verslo patalpų tinklo „NordSpace“ vadovas Mindaugas Butnorius pasakoja, jog idėja įkurti daugiafunkcinių patalpų verslo parkus, orientuotus į smulkius ir vidutinius verslus, kilo stebint verslo patalpų rinką.

„Matėme rinkoje trūkumą patalpų, skirtų smulkiam verslui. Jeigu reikia išsinuomoti didelį sandėlį, prekybines patalpas ar biurą – pasirinkimas didelis, bet jeigu reikia nedidelių, universalių patalpų, kurios būtų skirtos smulkiam, pradedančiam verslui – rinkoje pakankamai skurdus pasirinkimas. Darydami šį projektą, net nebūtume pagalvoję, kokių tų verslų yra. Pavyzdžiui, Varšuvoje mūsų boksuose įsikūrusi įmonė, kuri spausdina didžiules kosmoso nuotraukas, kita teikia specializuotą gyvūnėlių transportavimo paslaugą, trečia gamina išmanius avilius“, – pasakoja pašnekovas.

Laidoje Antanas parodė ir specialią programėlę, kurios dėka jis gali stebėti kameros vaizdą, nuotoliniu būdu valdyti savo bokso vartus, duris ar net apšvietimą, taip įkurtos studijos nuomą išplėsdamas į visą parą veikiančią paslaugą.

„Kadangi pats filmuoju socialiniams tinklams, darau „Youtube“ vaizdo įrašus, man ir gimė idėja įrengti vietą žmonėms, kur jie už prieinamą kainą galėtų ateiti ir kurti jiems reikalingą turinį, tiek su savo įranga, tiek su studijoje esančia. Taip pat man buvo svarbu, jog galėčiau studijos funkcionavimą valdyti iš bet kur, kur tuo metu bebūčiau“, – savo pasirinkimą argumentuoja Antanas.

Kita laidos tema pakvies pas plaukų stilistę Miglę Grigalę į Kaune atidarytą jos grožio studiją „Tiamequila“. Meksikietiškos kultūros įkvėpta erdvė – jau trečiasis Miglės salonas, sukurtas tam, kad čia apsilankę klientai turėtų galimybę ne tik atsinaujinti, bet ir pasigrožėti aplinka. O pati Miglė sako, kad ypatingą dėmesį skiria žiliems plaukams, nes anot jos, amžėjimo požymių nereikia bijoti, jeigu jie gali tapti stilinga įvaizdžio dalimi.

„Moteris, ypač seniau, jeigu nenusidažydavo žilų plaukų, tai būdavo vertinama tarsi netvarkinga, nors iš tiesų žilas plaukas yra natūralus amžėjimo požymis ir nebūtina jo 100 proc. užmaskuoti. Dažant ataugimas greitai matosi, tampi pririštas prie kirpyklos, bet jeigu tuos žilus plaukus integruoji į dažymą, tuomet išnešiojimo laikas ženkliai prailgėja, o plaukai atrodo gaiviai ir natūraliai. Todėl noriu moterims parodyti, kad amžius nėra baisu ir galima padaryti kažką praktiško bei universalaus, net ir turint žilus plaukus“, – teigia plaukų stilistė.

Trečiasis laidos siužetas papasakos mažeikietės Linos Rimkienės istoriją, kaip spręsdama savo problemą, ji pradėjo verslą. Ilgą laiką kentusi antsvorį, kartą moteris nusprendė ieškoti būdo, padėsiančio atsikratyti nereikalingų kilogramų. Taip ji sukūrė baltymų kokteilį, kurio dėka numetė 40 kilogramų, o sulauktas susidomėjimas iš aplinkos paskatino imtis verslo, įkuriant prekės ženklą „Neolina“.

„Man buvo 45-eri, kai supratau, jog nebesusilenkiu apsiauti batų. Viena draugė, buvusi medikė, pasiūlė taikyti baltymų schemą, atsisakyti angliavandenių, sumažinti riebalų. Pradėjau domėtis, išragavau visus baltymus, kokie tik yra rinkoje. Tuomet atkreipiau dėmesį, kad jeigu sumaišai kelis baltymus – svoris krenta greičiau. Per 9 mėnesius netekau 40 kilogramų, o pamačiusi poreikį tokiems produktams, pradėjau savo sukurtu dalintis su kitais“, – laidoje pasakoja verslininkė.

Verslas – tai ne tik skaičiai ar sandoriai. Tai kasdieniai iššūkiai, laimėjimais nuspalvintos akimirkos, skambios sėkmės istorijos ir tyliai išgyventi pralaimėjimai. Verslas – tai gyvenimas, o „Gyvenimas versle“ – tai laida, kurios vedėjas Vidas Bareikis kviečia pažinti įdomiausias verslų istorijas, atskleisti jų kasdienybės užkulisius ir pasisemti įkvėpimo. Laidą žiūrėkite kiekvieną šeštadienį 17:30 val. per „Lietuvos ryto“ televiziją.

Related Post