Miestas

„Volfas Engelman“ produktų pakuočių dizainas laimėjo aukščiausią tarptautinio konkurso apdovanojimą

Palankiausiai vartotojų vertinamas 2020 m. alaus prekės ženklas šalyje „Volfas Engelman“ nuskynė laurus tarptautiniame dizaino konkurse „MUSE Design Awards“. Jame „Alaus laiškų“ linijos pakuočių dizainas, sukurtas bendradarbiaujant su agentūra „Bold Brands“, laimėjo aukščiausią – platininį – apdovanojimą.

Įvertinimas už naują dizaino standartą

„International Awards Associate“ (IAA) jau trečius metus iš eilės rengiami „MUSE Design Awards“ dizaino apdovanojimai kasmet sulaukia daugiau nei tūkstančio darbų iš viso pasaulio. Kaip teigia organizatoriai, „MUSE Design Awards“ konkurse dalyvaujantys dizaineriai savo išradingumu brėžia naujas ribas ir kuria naujus dizaino standartus. Dizaineriai su savo darbais varžosi 10 pagrindinių kategorijų, kurių viena – pakuočių dizainas. Būtent vyno, alaus ir stipriųjų gėrimų kategorijoje aukščiausią „Platinum Award“ įvertinimą ir pelnė „Alaus laiškų“ produktų linijos dizainas.

„Šis laimėjimas mums yra didelis įvertinimas ir kartu patvirtinimas, kad einame tinkama kryptimi. Kiekviena „Alaus laiškų“ linijos pakuotė pasakoja vis kitokią istoriją ir yra kūrinys, jungiantis mūsų puoselėjamas vertybes: istoriją, kultūrą, pažangą ir pozityvumą“, – sako vienos didžiausių Lietuvoje alaus daryklų „Volfas Engelman“ marketingo vadovas Mantas Matukaitis.

Drąsi idėja ir išskirtinė kompozicija

Pakuočių ir prekės ženklų kūrimo agentūros „Bold Brands“, sukūrusios konkursą laimėjusį dizainą, vadovas ir strategas Motiejus Gaigalas teigia, kad „Alaus laiškų“ linija yra puikus pavyzdys, kai drąsūs sprendimai atneša sėkmę ne tik parduotuvių lentynose, bet ir tarptautiniuose dizaino apdovanojimuose. Su „Volfas Engelman“ jau septintus metus dirbančios agentūros vadovas teigia, kad „Alaus laiškų“ pakuotėse atsispindi išskirtinis alaus bravoro džentelmeniškumas, kuris buvo sujungtas su ryškiu ir ekstravagantišku stiliumi.

„Norėjome, kad šios produktų linijos pakuočių dizainas būtų ne tik gražus, bet ir komunikuotų apie viduje esantį produktą, todėl esminiu elementu tapo herojai, apie kuriuos ir kūrėme istoriją. Taigi etiketės išsiskiria ne tik stilistika, bet ir neįprasta kompozicija. Nors etiketės tarpusavyje išlaiko vientisumą, kiekviena yra skirtinga ir kartu chaotiška“, – apie platininį apdovanojimą pelniusio dizaino kūrimo procesą pasakoja M. Gaigalas.

Kuriant „Alaus laiškų“ pakuočių etiketes buvo panaudota koliažo stilistika, kurios ištakos siekia XX a. pradžią ir yra matomos Pablo Picasso ir Georges’o Braque’o darbuose. „Kiekvienas toks apdovanojimas patvirtina, kad mūsų agentūros dizainerių sukurti darbai atitinka aukščiausius pasaulinius standartus ir leidžia konkuruoti su didžiausiomis pasaulinėmis agentūromis, tačiau pagrindiniu kokybės įvertinimu išlieka produkto sėkmė parduotuvių lentynose“, – sako „Bold Brands“ strategas M. Gaigalas.

Parašykite komentarą