Miestas

„Volfas Engelman“ augimą išlaikė ir trečią metų ketvirtį: apyvarta padidėjo beveik 12 proc.

Dėl besitęsiančios pandemijos vis dar iki galo neatsigaunantis barų ir maitinimo įstaigų segmentas nesutrukdė AB „Volfas Engelman“ trečią šių metų ketvirtį pasiekti sėkmingų rezultatų. Kilę pardavimai mažmeninėje prekyboje ir augusi eksporto apimtis lėmė, palyginti su trečiu praėjusių metų ketvirčiu, 11,6 proc. didesnes bendrovės pajamas, kurios siekė 17,9 mln. eurų. Bendrovės pelnas per tą patį laikotarpį išaugo 13,3 proc. – iki 2,2 mln.

Liepos–rugsėjo mėnesiais Kaune įsikūręs bravoras iš viso pardavė 39,3 mln. litrų gėrimų – 12 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu pernai. Prie tokio rezultato daugiausia prisidėjo 16 proc. didėjusi bendrovės eksporto apimtis ir 5 proc. ūgtelėję pardavimai mažmeninėje prekyboje. Galima palyginti: visa Lietuvos alaus rinka, VMI duomenimis, per pirmuosius 9 šių metų mėnesius traukėsi 3,1 proc.

„Gėrimų rinka vis dar jaučia pandemijos poveikį, o barai, nors nebėra užvėrę durų, kol kas neatsitiesė. Visgi, nepaisydami šių nepalankių aplinkybių, trečią metų ketvirtį toliau augome – visų pirma, dėl nuosekliomis pastangomis užsitarnauto vartotojų pasitikėjimo. Tai, ką rodo apklausos – kad „Volfas Engelman“ yra Lietuvos vartotojų palankiausiai vertinamas alaus prekės ženklas – atsispindi ir mūsų veiklos rezultatuose“, – sako AB „Volfas Engelman“ generalinis direktorius Marius Horbačauskas.

Pernai tyrimų bendrovės „Supercrush“ atliktas tyrimas, kurio metu apklausta daugiau nei 1 200 pilnamečių šalies gyventojų, parodė, kad palankiai vertinančių „Volfas Engelman“ prekės ženklą yra 1,5 karto daugiau nei artimiausių konkurentų.

Anot M. Horbačausko, vartotojų palankumas lėmė, kad per devynis šių metų mėnesius „Volfas Engelman“ prekės ženklo gėrimų pardavimai, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, išaugo 7 proc. Bendrovės vadovo teigimu, „Volfas Engelman“ vartotojų pasitikėjimą pelno ne tik Lietuvoje, bet ir eksporto rinkose. Trečią metų ketvirtį bendrovės pardavimai augo daugelyje jų, o daugiausia (53 proc.) – Pietų Korėjoje.

„Sėkmingai didinti eksporto apimtį leidžia ilgalaikis įdirbis, kruopšti rinkų analizė ir ilgalaikių santykių su užsienio partneriais puoselėjimas. Išties daug investuojame į savo produktų kokybę bei prekės ženklus ir tai leidžia pasiekti gerų rezultatų. Džiaugiamės, kad mūsų produkcija yra pastebima ir vertinama daugelyje šalių – nuo šalių kaimynių iki Pietų Korėjos ar Japonijos“, – sako M. Horbačauskas.

Bendrovės generalinis direktorius taip pat išskyrė bendrovės parduodamo natūralaus mineralinio vandens UNIQA sėkmę. Per devynis 2021-ųjų mėnesius šio gėrimo pardavimai augo net 63 proc. Anot M. Horbačausko, iš gręžinio Dzūkijoje gaunamam natūraliai jodo turinčiam mineraliniam vandeniui rinkoje įsitvirtinti padėjo efektyvi rinkodaros kampanija, akcentuojanti jodo naudą organizmui.

Bendrovė „Volfas Engelman“ priklauso Suomijos „Olvi“ įmonių grupei. Pagal alaus pardavimus „Olvi“ yra pirma gamintoja Suomijoje, taip pat gaminanti ir kitus alkoholinius bei nealkoholinius gėrimus. „Olvi“ įmonių grupę 1878 m. įkūrė aludaris Williamas Gideonas Åbergas ir jo žmona Onni.

Parašykite komentarą