Žmonės

Užvertos barų durys nesutrukdė „Volfas Engelman“ stiprinti pozicijų

Pirmą šių metų ketvirtį AB „Volfas Engelman“ išlaikė 2020-aisiais fiksuotą rekordinį pardavimų lygį. Nors pirmus tris metų mėnesius Lietuvoje vis dar negalėjo veikti barai ir restoranai, vietos rinkoje gėrimų gamintojo pardavimai pirmą metų ketvirtį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, išaugo 3 proc., o eksporto apimtis padidėjo 1 proc. Iš viso bendrovės pardavimai sudarė 11,9 mln. eurų – 1 proc. daugiau nei tuo pačiu 2020 m. laikotarpiu. Įmonės pelnas per tą patį laikotarpį išaugo 36 proc.

Kaune įsikūręs bravoras per pirmus tris metų mėnesius iš viso pardavė 25 mln. litrų alaus – maždaug tiek pat, kiek ir per pirmą praėjusių metų ketvirtį.

„Po rekordinių praėjusių metų fiksavome dar vieną išties sėkmingą ketvirtį – ypač atsižvelgiant į tai, kad barų ir restoranų sektoriaus veikla metų pradžioje vis dar buvo apribota. Paprastai šiam sektoriui tenka apie 15 proc. visų mūsų pardavimų. Visgi šį praradimą sugebėjome kompensuoti išnaudodami ilgametį savo įdirbį kuriant ir stiprinant ryšį su vartotojais, pasitelkdami aktyvius komunikacinius veiksmus, tęsdami tradicijas – pavyzdžiui, net ir pandemijos sąlygomis visus pakvietėme į nuotolinę 168-ojo bravoro gimtadienio šventę“, – sako AB „Volfas Engelman“ generalinis direktorius Marius Horbačauskas.

Anot jo, geri pardavimų rezultatai neabejotinai atspindi ir tai, kad „Volfas Engelman“ iš visų lietuviškų alaus prekės ženklų vartotojų yra vertinamas palankiausiai. Prekės ženklų tyrimų bendrovės „Supercrush“ pernai atliktas tyrimas parodė, kad nuo XIX a. veikiančio bravoro prekės ženklą palankiai vertina 1,5 karto daugiau vartotojų nei artimiausių konkurentų.

Stiprias pozicijas lietuviškas gėrimų gamintojas išlaikė ne tik vietos, bet ir eksporto rinkose. Eksportas pirmą metų ketvirtį sudarė apie 20 proc. visų bendrovės pardavimų. Anot M. Horbačausko, ypač didelės sėkmės įmonės produkcija sulaukė Rusijos, Pietų Korėjos, Japonijos, Ukrainos rinkose, kuriose bravoro alų atranda ir vertina vis daugiau vartotojų.“

„Žvelgiant į ateitį, optimistiškai nuteikia pamažu atsiveriantys barai ir restoranai. Jau balandį, pradėjus veikti lauko kavinėms, pajutome, kad atsirado į statines supilstyto alaus poreikis. Esame pasirengę patenkinti augantį jo poreikį ir produkcijos tikrai nepritrūksime“, – sako M. Horbačauskas.

Jo teigimu, artimiausiu metu didžiausias bendrovės dėmesys išliks nukreiptas į produktų kokybę ir pridėtinę vertę, bravoro vertybėmis grįsto santykio su vartotojais kūrimą ir stiprinimą, ryšių su užsienio partneriais mezgimą. M. Horbačausko įsitikinimu, būtent tai leidžia verslui tvariai augti.

Bendrovė „Volfas Engelman“ priklauso Suomijos „Olvi“ įmonių grupei. Pagal alaus pardavimus „Olvi“ yra pirma gamintoja Suomijoje, taip pat gaminanti kitus alkoholinius bei nealkoholinius gėrimus. „Olvi“ įmonių grupę 1878 m. įkūrė aludaris Williamas Gideonas Åbergas ir jo žmona Onni.

Parašykite komentarą