London Grill 8
Pramogos

Švelnėjant karantinui žinomi žmonės susirinko į gurmanišką vakarienę naujame restorane Kauno širdyje

Penktadienio vakarą būrys pramogų ir verslo pasaulio atstovų rinkosi naujame, neseniai Kaune duris atvėrusiame restorane „Old Town Grill“. Čia vyko ne tik pirmasis oficialus restorano atidarymo renginys bei gyvo garso pasirodymas, bet ir net penkių patiekalų degustacinė vakarienė.

Puikiai visiems Birštono gyventojams ir kurorto svečiams pažįstamas šeimos restoranas „Old Town Grill“ nuo šiol lankytojų lauks ir Kauno senamiestyje. Prieš dvejus metus restorano savininkės, seserys Roberta Blekaitienė ir Miglė Kulbušauskaitė tik tyliai svajojo apie antrąjį restoraną, tačiau šiandien jos džiaugiasi realybe virtusia svajone ir drąsiai žengia į Kauną, nepaisydamos galimos konkurencijos.

„Ta mintis plėstis atsirado labai greitai, kuomet į mūsų pirmąjį restoraną Birštone ėmė grįžti svečiai, atsirado lojalių klientų. Kuomet nusprendėme įsikurti ir Kaune, aplinkiniai sakė, jog mūsų lauks daug sunkumų, didelė konkurencija, tačiau tų komentarų neklausėme. Šis miestas mums labai artimas, mylimas ir nors jau spėjome įsitikinti, kad kauniečiai – gero skonio mylėtojai, tačiau esame užtikrinti savo jėgomis ir tuo, ką darome. Neabejoju, kad pasieksime visus savo užsibrėžtus tikslus ir konkurencijos baimė su metais visiškai išnyks“, – pasakoja restorano savininkė Roberta Blekaitienė.

Visą pasaulį sukrėtusi COVID-19 viruso pandemija ir tris mėnesius šalyje tęsęsis karantinas skaudžiai paveikė restoranų verslą. Ne išimtis, jog tai pakoregavo ir naujojo „Old Town Grill“ restorano atidarymo planus. Tačiau šiandien visa komanda džiaugiasi, pagaliau galėdami surengti oficialią šventę ir su plačiomis šypsenomis pasitikti svečius greta Kauno pilies įsikūrusiose naujose patalpose.

„Neslėpsiu, tikruosius restorano atidarymo planus labai pakeitė karantinas, mat planavom didelį renginį, kokį turėjome ir Birštone. Tačiau kuomet atvėrėme duris, buvo veiklos ir svečių apribojimai, tad nusprendėme pirmąją šventę nukelti. Pati pandemija, kaip ir visus, gana skaudžiai paveikė, bet kas mūsų nenužudo, tas mus padaro stipresniais“, – drąsiai teigia R. Blekaitienė.

Didžiosios „Old Town Grill“ restorano šventės nepraleido ir žinomi kauniečiai, pramogų ir verslo pasaulio atstovai. Renginyje buvo galima sutikti grupės „Rondo“ lyderį Aleksandrą Ivanauską-Farą su šeima, krepšininkus Darjušą ir Kšištofą Lavrinovičius su šeimomis, papuošalų kūrėją Nataliją Martinavičienę, boksininką Daugirdą Šemiotą, šefą Robertą Ščesnavičių, televizijos laidų vedėją Kristiną Rimienę, žinomus plastikos chirurgus Saulių Vikšraitį ir Karoliną Venclauskaitę, verslininkų Editos ir Mindaugo Plūkų šeimą, prodiuserinės kompanijos UAB  „TV Topas“ direktorę Gintarę Kreipavičiūtę, viešbučio „Moxy“ direktorę Eveliną Šukytę, „Clinic Simone“ įkūrėją Simoną Zincenkaitę bei daugelį kitų. Šventei dirigavo Vaida Skaisgirė.

Renginio svečių laukė ne tik gyvo garso muzika, bet ir gardžių patiekalų degustacija. Ilgametę patirtį aukščiausio lygio užsienio restoranuose sukaupęs šefas Robertas Gurskas pristatė net penkis savo kulinarinius šedevrus: visi susirinkę mėgavosi namine itališka fokačia duonele su saulėje džiovintų pomidorų užtepėle, jautienos tartaru su topinambų traškučiais, lėtai keptu aštuonkoju bei brandintos jautienos išpjova, o desertui svečiai gardžiavosi gaiviu citrininiu pyragu su itališku morengu ir aviečių šerbetu. Virtuvės šefui susidoroti su kulinariniais iššūkiais tiek degustacijos metu, tiek kiekvieną dieną padeda Roberto dešinioji ranka – veržlus ir perspektyvus šefas Vilius Uljanovas, na, o prie kruopščiai išieškotų skonių, vynų kategorijos ekspertas Albertas Koncijalovas renginiui parinko geriausius vyno derinius.

„Kiekvieną dieną lankytojus stebinsime išieškoto skonio patiekalais. Meniu bus ganėtinai panašus kaip ir Birštone, bet turėsime nemažai specialių pasiūlymų, dienos pietus. Organizuosime įvairiausius renginius, būsime atviri ir asmeninėms šventėms. Kuo stebiname lankytojus Birštone, tuo stebinsime ir Kaune, su ne ką mažesne jėga“, – teigia restorano bendrasavininkė Miglė Kulbušauskaitė.

Dar 2018-aisiais Birštone įkurtas pirmasis „Old Town Grill“ restoranas – sėkmingo šeimos verslo pavyzdys. Jame darbuojasi ne tik seserys Roberta ir Miglė, bet ir jų tėvai bei antrosios pusės. Renginio vedėja Vaida Skaisgirė smalsavo, kaip pavyksta išlaikyti darnius santykius komandoje ir kaip seserys dalinsis dviejų restoranų – Birštone ir Kaune – koordinavimo veiklas.

„Tikrai džiaugiuosi tuo, kad mūsų restoranai, be skanių patiekalų, pasižymi ir stipria komanda bei jos vieningumu. Kuomet atidarėme pirmąjį restoraną Birštone, kiekvienas mūsų šeimos narys atidavė dalį savęs, kad sėkmingo verslo svajonė taptų realybe. Į vieną didelę šeimą įtraukiame ir restoranų personalą, tad tėvai kartais net juokauja, jog turi nebe dvi dukras, o visą būrį vaikų. Visgi, Birštone esantis „Old Town Grill“ – mano kūdikis, tad su sese jau pasiskirstėme darbais, jog naujojo restorano Kaune veikla daugiausiai užsiims Miglė“, – atviravo R. Blekaitienė.