elektra
Miestas

„Perlas Energija“ stabdo veiklą: bendrovė ketina kompensuoti klientams kainų skirtumą

UAB „Perlas Energija“ stabdo veiklą: elektrą klientams tieks iki rugpjūčio 31 d., naują tiekėją klientai turi pasirinkti iki rugpjūčio 28 d.  Bendrovė veiks tol, kol išparduos turtą, išmokės kompensacijas klientams, atsiskaitys su kreditoriais ir partneriais. Bendrovės akcininkai negaus jokio „Perlas Energija“ turto ir uždarbio įmonę uždarius.

„Tokį sprendimą priimti paskatino kelių veiksnių visuma. Visų pirma, dėl prieš savaitę padaryto sprendimo perkelti klientus į biržos planą, praradome pasitikėjimą ir iš klientų, ir iš atsakingų institucijų, kas reiškia, kad pritraukti naujų klientų artimiausiu metu būtų neįmanoma. Antra, esami klientai aktyviai nutraukinėja sutartis: šiuo metu yra apie 20 000 nutraukimų, kas gali atrodyti nedaug bendrame klientų krepšelyje, tačiau matome nutraukimų tempą, žinome, kad skaičius bus tikrai didelis ir galime būti nepajėgūs tiekti elektros likusiems klientams, jei prarasime didelę dalį turimos klientų bazės. Trečia, kreditoriai, iki šiol finansavę mūsų veiklą, tai daryti atsisako. 

Būtent dėl šių priežasčių visumos sustabdome veiklą dabar, nelaukdami, kol pablogės bendrovės finansinė situacija ir nebegalėsime tiekti paslaugų likusiems klientams. Šiandien tokį sprendimą priimame galvodami apie klientus, kuriems dabar dar galime sukurti geriausias įmanomas sąlygas pakeisti nepriklausomą tiekėją. Vėliau tokių sąlygų paprasčiausiai galime neturėt, nenorime tuo rizikuoti“, – situaciją komentuoja Vilius Juraitis, „Perlas Energija“  vadovas.

Klientams kompensuos kainų skirtumą 

Pasak V. Juraičio, įmonės akcininkai negaus jokio turto, liksiančio po atsiskaitymo su visais partneriais ir kreditoriais, lėšas naudos kompensuojant klientamskainų padidėjimą: 

„Šiuo metu intensyviai dirbame ruošdami kompensavimo mechanizmą, kalbamės su Energetikos ministerija ir VERT, tačiau jau dabar aišku, kad kompensuosime kainos skirtumą tarp fiksuotos mūsų kainos, kuri buvo sutartyje, ir naujo tiekėjo naujos kainos. Tokį kompensavimą taikysime klientams, kurių sutartyse vis dar galioja fiksuota kaina, ir tais atvejais, jei jie iki rugpjūčio 28 d. pereis pas kitą nepriklausomą tiekėją ar grįš į visuomeninį tiekimą. Detaliai apie kompensavimo schemą klientus informuosime netrukus“.

Pasak įmonės vadovo, toks sprendimas buvo priimtas iškart nusprendus įmonės veiklą sustabdyti: „Suprantame, kad nuvylėme klientus, todėl visi veiklos stabdymo žingsniai yra daromi pirmiausia galvojant apie žmones, kurie mumis pasitikėjo“.  

Įmonės vadovo teigimu, jei pardavus turtą, atsiskaičius su kreditoriais, partneriais ir išmokėjus kompensacijas lėšų dar liks, jos bus skiriamos paramai Ukrainai.

Ieško būdų palengvinti sutarčių pasirašymą su kitais tiekėjais

Įmonės direktorius sako, kad greta kompensavimo mechanizmo, bendrovė kalbasi su kitais nepriklausomais tiekėjais ir ieško būdų, kaip palengvinti „Perlas Energija“ klientų perėjimą pas kitus tiekėjus. 

„Mūsų klientai galėjo sutartis pasirašyti ir sąskaitas apmokėti 2000 „Perlas“ terminalų. Suprantame, kad sutartį pasirašyti internetu nėra įprasta visiems, todėl siūlome kitiems nepriklausomiems tiekėjams naudotis terminalų infrastruktūra ir juose pasirašinėti sutartis su naujais klientais“, – sako V. Juraitis.

Ką daryti klientams?

Pasak įmonės vadovo, dabartiniai „Perlas Energija“ klientai, priklausantys pirmajam arba antrajam liberalizacijos etapui, nedelsiant, vėliausiai iki rugpjūčio 28 d., turi pasirinkti naują nepriklausomą tiekėją. Nutraukti sutarties su „Perlas Energija“ nereikia, ji nutrūks automatiškai, kai pasirašysite sutartį su nauju tiekėju. Jei tai nebus padaroma, galimai klientai bus perkelti į garantinį tiekimą iki kol pasirinks kitą nepriklausomą tiekėją. 

Jei klientai priklauso trečiajam liberalizacijos etapui, gali rinktis nepriklausomą tiekėją dabar, iki rugpjūčio 28 d., arba nedaryti nieko ir tuomet elektra jiems bus tiekiama visuomeninio tiekimo. Verslo klientams taip pat tiekėją pasirinkti reikia iki rugpjūčio 28 d.

Parašykite komentarą