Švietimas

Nuotolinių mokymų iššūkiai ir grėsmės. Problemos, su kuriomis susiduriame

Kauno pedagogų kvalifikacijos centras glaudžiai bendradarbiaudamas su Kauno apskrities vyriausiojo policijos komisariatu balandžio 15 d. organizavo pedagoginei bendruomenei  nuotolinę diskusiją „Nuotolinių mokymų iššūkiai ir grėsmės. Problemos, su kuriomis susiduriame”. Diskusijoje dalyvavo Agnė Greblikaitė, Kauno apskrities vyriausiojo policijos komisariato Viešosios tvarkos valdybos Bendruomenės pareigūnų veiklos skyriaus viršininkė.

Atsiradus būtinybei, mokyklos pradėjo dirbti nuotoliniu būdu. Baimintasi, kad prasidėjęs nuotolinis mokymas dar labiau apnuogins patyčias, ypač virtualioje erdvėje. Dideliu išūkiu tampa patyčių grėsmė. Virtualiose klasėse mokytojams tenka itin atsakingas ir sudėtingas darbas Šios diskusijos tikslas ir buvo padėti spręsti šį iššūkį.

Greblikaitė informavo, kad policija per šį laikotarpį nebuvo gavusi informacijos dėl patyčių. Tačiau patarė, kad išliktume budrūs, kad virtuali klasė tai ta vieta, kurioje gali įvykti patyčių. Ir jeigu atsitiktų taip, patarė, ką daryti, kur kreiptis. Elektroninės patyčios – viena dažniausių grėsmių, su kuriomis vaikai ir paaugliai susiduria internete.

Virtualioje diskusijoje dalyvavo apie 60 dalyvių – ugdymo įstaigų vadovai, mokytojai, socialiniai darbuotojai. Išaiškėjo rūpimi klausimai, pavyzdžiui, ar tėvai privalo žinoti apie netinkamą vaikų elgesį virtualiose pamokose; kaip užtikrinti vaiko kontrolę, kai tėvai išeina į darbą; kaip elgtis mokytojui, jei per pamoką girdisi pačių tėvų nekorektiški komentarai savo vaikui ir pan.

Susitikimo tikslas pasiektas – gauta patarimų, atsakyta į klausimus, sužinota, kur kreiptis įvykus įvykiui. Tikėtina, kad patyčios „aplenks“ ir virtualias klasės, ir jų nebus bendraujant tiesiogiai vieni su kitais.

Kauno pedagogų kvalifikacijos centro informacija

Parašykite komentarą