Naujas prekės ženklas vestuvinių suknelių madoje

„Lotus bridal“ – tai naujas požiūris į vestuvinę madą“, – taip apie naująjį prekinį ženklą ir po jo vardu gimusią suknelių kolekciją kalba mados namų „InŽi“ kūrėja Ingrida Rutkauskaitė-Naujokė.

„Yra nuotakų, pirmenybę teikiančių klasikai ar minimalizmui, bet didesnė dalis prisiekiančiųjų mylimiesiems visą gyvenimą būti kartu šventinę dieną nori atrodyti išskirtinės ir puoštis tokiomis suknelėmis, kokių nebeapsivilks jokia kita proga“, – sako pašnekovė.

Šįkart, pristatant aktualiausias mados namų naujienas, naujus įvaizdžius I. Rutkauskaitei – Naujokei perteikti padėjo visas būrys savo srities profesionalų iš „Lotus home“. Tai, pasak kūrėjos, vieta, kurioje yra visko, ko gali prireikti įvairiausiomis progomis besiruošiančioms damoms – nuo visažo meistrų iki floristų bei dizainerių.

„Man, puošiant nuotakas, norisi, kad viskas jose ir aplink jas derėtų – makiažas, gėlės, aksesuarai, šukuosena, šventės tema. Žinoma, vestuvių akcentu tebeišlieka visi baltos atspalviai. Bet yra ir nuotakų, norinčių netradicinių sprendimų. Pavyzdžiui, šią vasarą kūrėme rožinę suknelę Vokietijoje gyvenančiai merginai – ji rengė savo svajonių vestuves, kuriose klasika buvo ne itin geidžiama“, – pasakoja I.Rutkauskaitė – Naujokė.

Dizainerės įsitikinimu, vestuvių madų tendencijose nėra jokių griežtų taisyklių, todėl svarbiausia yra ne suknelės spalva ar modelis, o tai, kai meilės priesaiką tarianti ir puotą ta proga su išrinktuoju rengianti nuotaka iš tiesų jaučiasi.

Parašykite komentarą