Reguliarios namų tvarkymo paslaugos – tokį papildomą privalumą greta įprastų skatinimo priemonių darbuotojams pasiūlė „Financial Times“ greičiausiai Lietuvoje augančia įmone šiemet paskelbta „Omnisend“. Pasak bendrovės atstovų, šis sprendimas leis kolegoms daugiau laiko praleisti su šeima ar užsiimant mėgstama veikla.
„Nors daugelis, išgirdę tokį pasiūlymą, nustemba, mums jis gimė natūraliai. Dirbant intensyviai, kokybiškas turi būti ir poilsis. Siekiame laisvą nuo darbo laiką praleisti taip, kaip kiekvienam norisi, grįžus namo nepanirti į buities rūpesčius“, – sako integruotos rinkodaros automatizavimo įrankį kuriančios „Omnisend“ vykdančioji direktorė Rimantė Ribačiauskaitė.
Profesionalų teikiamas reguliarias namų tvarkymo paslaugas „Omnisend“ nuo gegužės siūlo ištikimiausiems darbuotojams: dirbantiems įmonėje trejus metus ir ilgiau. Būtent tuomet – prieš trejus metus – prasidėjo itin spartus „Omnisend“ augimas visame pasaulyje, įmonės pajamos kasmet didėjo bent dvigubai, kartu nuolat augant ir IT specialistų poreikiui.
„Nuosavo produkto kūrimas leidžia mums plėstis labai sparčiai – jį galime pasiūlyti įmonėms visame pasaulyje. Rinkodaros automatizavimo įrankis suteikė galimybę greitai ir sklandžiai įžengti į rinkas nuo JAV iki Azijos šalių panašiu metu, o jo tobulinimas atsižvelgiant į iš klientų gaunamus duomenis leidžia jose įsitvirtinti“, – sako „Omnisend“ bendraįkūrėjas Rytis Laurinavičius.
Vertina patyrusius specialistus
„Ilgainiui namų tvarkymo paslaugą pasiūlysime savo darbuotojams visuose biuruose: ne tik Lietuvoje, bet ir JAV, Ukrainoje. Kol kas visi ilgamečiai mūsų darbuotojai dirba Lietuvoje – biurą JAV atidarėme tik pernai“, – teigia įmonės atstovė.
Ribačiauskaitė neslepia: konkurencija dėl darbuotojų, ypač – IT srityje – itin didelė ir kasmet auga. Įmonė yra apsisprendusi investuoti į didelę profesinę patirtį turinčius darbuotojus: tiek pritraukiant juos iš išorės, tiek išsaugant bei auginant turimus specialistus.
Šiemet įmonė planuoja priimti dar bent 100 specialistų, daugiau nei pusę jų – Lietuvoje.
„Omnisend“ – investuotojų niekada neieškojęs ir savarankiškai išsilaikantis lietuviškas startuolis. Šeštus metus veikiančios technologijų įmonės paslaugomis šiuo metu naudojasi daugiau kaip 80 tūkst. el.komercijos verslų iš net 164-ių šalių. Apie 50 proc. „Omnisend“ klientų yra JAV, dar 10 proc. – Didžiojoje Britanijoje.