Sutartis tarp abieju savivaldybiu leis papildomai pratesti miesto reguliaraus susisiekimo marsrutus keliomis kryptimis
Miestas

Kauno miesto ir rajono savivaldybės išvien gerins susisiekimą, užtikrins vietas vaikų darželiuose

Kauno miesto meras Visvaldas Matijošaitis ir Kauno rajono meras Valerijus Makūnas trečiadienį pasirašė ketinimų protokolą dėl vaikų darželių ir viešojo transporto. Tai leis pagerinti susisiekimo galimybes ir išplės miesto autobusų maršrutus taip, kad jie būtų patogūs abiejų savivaldybių gyventojams. Tuo pačiu bus užtikrintas sklandus vaikų darželių lankymas.

Istoriškai susiformavę, kad dalis Kauno miesto maršrutų ir iki šio susitarimo pasiekdavo priemiestines gyvenvietes: Garliavą, Domeikavą, Raudondvarį, Šlienavą, Akademiją, Noreikiškes, Ringaudus, Neveronis. Vis dėlto viešojo transporto paslaugų poreikis šiose gyvenvietėse ir aplink jas besikuriančiose aglomeracijose sparčiai auga.

Vaikų darželius Kauno mieste lanko ir Kauno rajono gyventojai. Didėjant naujakurių skaičiui aplink Kauną, atitinkamai auga ir ikimokyklinio ugdymo paslaugų poreikis. Kauno miesto ir rajono merai parašais įtvirtino sprendimą abipusiai bendradarbiauti: kaina už darželius tėvams ir toliau išliks minimali, o savivaldybės viena kitai kompensuos likusius kaštus.

„Kaunas padarė rekordinio dydžio investicijas atnaujinant viešojo transporto parką – dabar jis naujausias šalyje, veikia moderni elektroninio bilieto sistema. Taigi visiškai logiška, kad komfortiški miesto autobusai pasitarnautų ir rajone gyvenantiems žmonėms. Lygiai taip ir su vaikų darželiais – abidvi savivaldybės pasirūpins, kad jų gyventojams ši paslauga būtų prieinama, kokybiška ir nekainuotų daugiau nei turėtų”, – sako Kauno miesto maras Visvaldas Matijošaitis.

V. Makūnas pastebėjo, kad pažangiose Europos valstybėse kaimyninės savivaldybės gyventojų problemas sprendžia bendradarbiaudamos ir konsoliduodamos išteklius. Remiantis ES direktyvomis, apibrėžiamos funkcinės zonos, kuriose bendradarbiauti būtina.

„Kauno miesto ir Kauno rajono gyvenimas glaudžiai susijęs: vienur žmonės dirba, kitur gyvena, ilsisi, todėl savivaldybių partnerystė viešojo transporto sektoriuje yra itin svarbi”, – pabrėžė V. Makūnas.

Merų pasirašytą ketinimų protokolą turės patvirtinti savivaldybių tarybos.

Sutartis tarp abiejų savivaldybių leis papildomai pratęsti miesto reguliaraus susisiekimo maršrutus keliomis kryptimis.

·         6 ir 6A maršrutus numatyta pratęsti iki Mastaičių gyvenvietės.

·         48 maršrutą ketinama pratęsti iki Šilelio k., mažos talpos autobusu vykdant privežamuosius reisus tarp Šilelio ir Kaniūkuose esančio troleibusų depo.

·         74 maršrutą ketinama organizuoti nuo Kaniūkų iki Raudondvario.

·         Baigus asfaltuoti Didvyrių g. (iki Gojaus g.), į Lomankos kvartalą kursuos 74-ojo maršruto autobusai.

·         18 maršrutą numatyta pratęsti per Ringaudus iki Tabariškių.

·         Dalį 66 maršruto reisų nukreipti iki Karmėlavos kapinių.

·         Dalį 66 maršruto reisų nukreipti į Neveronis per LEZ1 ir LEZ2 teritorijas bei Sergeičikų I ir Sergeičikų II k. Numatomi šio maršruto perspektyviniai papildomi reisai iš Kovo 11-osios g. Kaune į LEZ1 teritoriją.

·         Dalį 23 maršruto reisų, aptarnaujamų mažos talpos autobusais, iš Šv. Kazimiero progimnazijos zonos Vandžiogalos pl. per Domeikavą nukreipti į Voškonių k., o išasfaltavus Teofiliaus Matulionio g., nukreipti šiuos reisus ir per Varluvos kaimą.

·         Dalį 57G maršruto reisų nukreipti į Kumpių ir Žemaitkiemio kaimus, išsidėsčiusius šalia magistralės A1, taip sudarant daugiau galimybių augančiai komercinei-pramoninei zonai naudotis viešuoju transportu.

Parašykite komentarą