Miestas

Į „Bottlery“ plėtrą investuoja 0,5 mln. Eur: atidarys tris naujas parduotuves, atnaujina esamas

Lietuviškas mažmeninės prekybos tinklas „Bottlery“ toliau plečiasi. Tinklą valdanti bendrovė „Mineraliniai vandenys“ artimiausiu metu planuoja trijų naujų parduotuvių atidarymus. Iš viso į „Bottlery“ plėtrą 2021 metais investuojama arti 300 tūkst. Eur, dar 250 tūkst. Eur skiriama reikšminiams esamų parduotuvių atnaujinimams.

Atidaryti tris naujas „Bottlery“ tinklo parduotuves bendrovė „Mineraliniai vandenys“ planuoja iki rugsėjo mėnesio. Tinklo vadovės Vilmos Zilinkienės teigimu, ambicingą plėtrą diktuoja augantys rezultatai ir visuomenės poreikiai.

„Bottlery“ tinklo pasiekiama apyvarta kasmet pastoviai ir nuosekliai auga, vidutiniškai – po 10 proc. per metus. Pastebimai plečiasi parduotuvių klientų ratas, nuolat sulaukiame pozityvių klientų atsiliepimų. Todėl naujų parduotuvių atidarymai – natūralus verslo plėtros etapas, įgyvendinamas siekiant ne tik geresnių verslo rezultatų, bet ir dar labiau prisitaikyti prie klientų poreikių – tapti lengviau pasiekiamais, išbandyti skirtingus parduotuvių formatus ir koncepcijas“, – sako V. Zilinkienė.

Pirmoji iš trijų naujų „Bottlery“ parduotuvių duris pravers jau ketvirtadienį, gegužės 13-ąją, – įsikurs sostinės Benedikto turguje. 30 kv. m parduotuvė išsiskirs mažu formatu, joje bus pritaikyta atnaujinta parduotuvių tinklo koncepcija, vyraus kitoniškas, aplinkos padiktuotas asortimentas – daugiau išskirtinių prekių, naujienų rinkoje.

Gegužės pabaigoje bus atidaryta ir nauja, 40 kv. m ploto parduotuvė Nidoje. Tai – pirmoji „Bottlery“ parduotuvė visoje Kuršių Nerijoje, kurios poreikį bendrovei padiktavo Lietuvoje atostogaujančių poilsiautojų poreikiai.

„Per daug veiklos metų subūrėme platų ir gausų lojalių klientų ratą, kurio dalis, pratusi prie lengvai pasiekiamų mūsų parduotuvių didžiuosiuose miestuose, išvykę atostogų Lietuvoje jų pasigesdavo. Nuolat įsiklausome į savo klientų lūkesčius ir stengiamės juos atliepti, todėl nuo šios vasaros sezono metu būsime atviri lankytojams ir Neringos širdyje, Nidoje, kur siūlysime ne tik poilsiautojams aktualų asortimentą, bet ir lauktuves namiškiams“, – sako V. Zilinkienė.

Tuo tarpu trečiosios parduotuvės atidarymas taip pat suplanuotas Vilniuje – 80 kv. m ploto parduotuvė rugsėjį įsikurs „Vilnius Outlet“ prekybos centre ir bus orientuota į miesto rajono gyventojus, padidintą dėmesį skiriant ne tik tradiciniam bei išskirtiniam asortimentui, bet ir dovanų idėjoms.

Atnaujina esamas parduotuves

Be naujų atidarymų, šįmet įgyvendinami ir reikšminiai esamų „Bottlery“ parduotuvių atnaujinimai. Dar kovo mėnesį lankytojams naujai prisistatė Vilniaus „Akropolyje“ įsikūrusi „Bottlery“ parduotuvė, o liepos viduryje bus iš esmės atnaujinta ir sostinės prekybos centre „GO9“ esanti parduotuvė.

„Įgyvendinami pokyčiai liečia parduotuvių koncepciją, interjerą, prekių išdėstymą, asortimento plėtrą atsižvelgiant į skirtingus prekių segmentus. Visa tai tam, kad žengtume koja kojon su laiku ir jau šiandien galėtume pasiūlyti lankytojams tai, kas nauja ir patrauklu bus rytoj“, – sako „Bottlery“ tinklo vadovė.

Per šiuos metus „Bottlery“ taip pat atidarė dvi prekybos saleles Vilniaus prekybos centre „Ozas“ ir Kauno prekybos centre „River Mall“. Tai – gėrimų pardavėjams Lietuvoje neįprastas parduotuvių konceptas, tačiau, pasak V. Zilinkienės, teikiantis pridėtinę vertę tiek pirkėjams, tiek tinklo atstovams.

„Didžiuosiuose prekybos centruose atidaromos prekybos salelės lankytojams sudaro sąlygas apsipirkti dar greičiau ir rinktis iš mažesnės, tačiau itin tikslingai atrinktos gaminių pasiūlos. Na o mums toks netradicinis prekybos formatas leidžia „pasimatuoti“ lankytojų srautus ir pagrįstai apsispręsti, kur ir kaip plėstis toliau“, – sako V. Zilinskienė.

Tuo tarpu praėjusių metų pabaigoje atidaryta elektroninė „Bottlery“ parduotuvė taip pat netruko sulaukti klientų susidomėjimo. V. Zilinkienės teigimu, įtakos sėkmingam startui neabejotinai turėjo karantino faktas, paskatinęs vartotojus ieškoti patogesnių ir saugesnių alternatyvų apsipirkti. Taip pat išskirtinai platus el. parduotuvės prekių asortimentas, kurių čia siūloma net daugiau nei 1500, ir greitas pristatymas: didžiuosiuose miestuose – tą pačią darbo dieną, visoje Lietuvoje – 2-3 darbo dienų bėgyje.

Šiuo metu Lietuvoje iš viso veikia 15 fizinių skirtingo formato „Bottlery“ parduotuvių: 9 – Vilniuje, 3 – Kaune, po vieną – Klaipėdoje, Druskininkuose ir Panevėžyje.

 

Parašykite komentarą