Pramogos

Grupė iš Pietų Korėjos „BTS“ savaitgalį pagerino net kelis muzikinius rekordus

Megažvaigždės iš Pietų Korėjos vaikinų grupė „BTS“ pristatė antrąjį savo singlą anglų kalba pavadinimu „Butter“ ir pagerino savo pačių rekordą – per pirmąją parą šį kūrinį „YouTube“ perklausė daugiau nei 113 mln. žmonių.

„BTS“ – „Butter“

https://youtu.be/WMweEpGlu_U

„Butter“ šį savaitgalį toje pačioje platformoje pagerino ir dar vieną visų laikų rekordą – dainos vaizdo klipą vienu metu žiūrėjo rekordinis kiekis žmonių – daugiau nei 3,9 mln.

Lyg to būtų negana premjeros savaitgalį populiarieji korėjiečiai savo naujausią hitą „Butter“ atliko ir prestižiniuose „Billboard“ muzikos apdovanojimuose. Tiesa, įspūdingas pasirodymas vyko nuotoliniu būdu ir buvo transliuojamas tiesiogiai iš Pietų Korėjos.

„BTS“ prestižiniuose „Billboard“ muzikos apdovanojimuose

https://youtu.be/T7lhGz6Bfik

Grupė buvo nominuota keturiose kategorijose ir visose laimėjo. Vieną jų – populiariausio artisto socialiniuose tinkluose įvertinimas. Jį „BTS“ pelno jau penkis metus iš eilės. Nuoširdus ir aktyvus vaikinų bendravimas socialiniuose tinkluose padėjo jiems sukurti milijonų gerbėjų armiją – taip savo didžiulį fanų ratą vadina patys grupės nariai.

Tiesa, ne tik populiarumas „Tviteryje“ ar „Instagrame“ yra grupės raktas į sėkmę. Iki smulkmenų suplanuoti pasirodymai ir gana unikalus skambesys padėjo „BTS“ tapti 21 amžiaus pop muzikos ikonomis.

„BTS“ yra viena sėkmingiausių šio amžiaus grupių. 2020 m. žurnalas „Time“ juos paskelbė Metų pramogų verslo žvaigždėmis. Tais pačiais metais grupė išleido pirmąjį savo singlą anglų kalba „Dynamite“ ir tapo pirmaisiais korėjiečiais, pelniusiais „Grammy“ nominaciją.

„BTS“ atstovauja K-pop muzikos žanrą, kurio svarba auga visame pasaulyje. Šio žanro muzikos dėka vis daugiau žmonių susipažįsta pirmiausia su Pietų Korėjos populiariąja muzika, o paskui ir su pačia šalimi bei jos kultūra. K-pop jau po truputį užkariauja ir Lietuvos radijo stotis.

Parašykite komentarą