Sportas

B.Vanago komentaras apie 2022-ųjų metų Dakaro naujienas

Vyko Dakaro ralio prezentacija, kurios metu buvo atskleista daugiau detalių apie 2022-tųjų varžybas.
Inbank Toyota Gazoo Racing Baltics komandos piloto Benedikto Vanago komentaras: https://we.tl/t-b65Y8MrBvE

Video autoriais prašome nurodyti Inbank Toyota Gazoo Racing Baltics

Video medžiaga prašome nesidalinti soc. tinkluose
Trumpai:
  • Dakaras lieka Saudo Arabijoje
  • Lenktynių data: sausio 2–14 d.
  • 80 % naujos trasos, daugiausiai jas sudarys smėlis ir kopos
  • Net 3 greičio ruožai su 100 % smėliu ir kopų, į kurias patenka ir maratono greičio ruožas
  • Elektroninės kelio knygos bus duodamos ne tik elitiniams dalyviams
  • Naujos klasės:
    • T1+ – platesnis kėbulas iki 2,30 m (30 cm plačiau nei Toyota Gazoo Racing Hilux IMA); 37 colių ratai (tokie naudojami bagiuose); pakabos eiga padidinta iki 35 cm; limituojama variklio galia
    • T1E – alternatyvia energija varomi bolidai, kurie bus privalomi elitiniams dalyviams nuo 2026 m., visiems dalyviams – nuo 2030 m.
  • T3 kategorijoje maksimalus greitis bus padidintas 10 km/val. (t. y. iki 140 km/val.)
  • Per poilsio dieną iš Rijado (sostinės) bolidai bus pervežami autovežiais, o sportininkai skraidinami į naują lokaciją
Svarbiausios datos:
  • Gegužės 17 d. atidaroma registracija į Dakaro ralį
  • Lapkričio gale skelbiama tiksli trasa
  • Antrą gruodžio savaitę technikos atidavimas Marselio uoste
  • Gruodžio 26–28 d. dalyvių technika Džedos uoste
  • Gruodžio 31 d. administracinė komisija Haile
  • Sausio 1 d. prologas
  • Sausio 2 d. pirmasis greičio ruožas
  • Sausio 8 d. poilsio diena Rijade
  • Sausio 14 d. finišas Džedoje
Photo: Vytautas Pilkauskas

Parašykite komentarą