Sportas

Partnerystė, paremta skaičiais: Kauno „Žalgiris“ pratęsia sutartį su ilgalaikiais rėmėjais

Pajėgiausią šalies krepšinio klubą Kauno „Žalgirį“, įvertinusi ilgalaikės partnerystės naudą, ir toliau rems „OlyBet“. Kauno klubas su tarp sporto aistruolių plačiai žinomu sporto lažybų prekių ženklu susitarė dėl partnerystės pratęsimo dar trejiems metams. Kompanija taps ir pagrindiniu „Žalgirio“ kuriamo vaizdo turinio „YouTube“ platformoje partneriu.

Su „Žalgirio“ klubu „OlyBet“ bendradarbiavo pastaruosius keturis sezonus, du iš jų buvo generaliniu klubo partneriu. Krepšinio klubo patirtis rodo, kad, su partnerių ir krepšinio aistruolių palaikymu, galima pasiekti geriausių rezultatų. Ši parama leis ne tik toliau stiprinti „Žalgirio“ komandos sudėtį, padės ugdyti naujus šalies krepšinio talentus, bet ir prisidės prie sirgalių pamėgto „Žalgiris TV“ kokybiško turinio kūrimo.

„Šios partnerystės pratęsimas – reikšminga žinia ne tik Lietuvos, bet ir Latvijos bei Estijos, kuriose veikia „OlyBet“, bendruomenėms, nes būtent ilgalaikis bendradarbiavimas kuria didžiausią prasmę. Vertiname „Žalgirio“ vadybą ir šios organizacijos kuriamą vertę visiems – komandai, žaidėjams, sporto aistruoliams ir verslui. Mums išskirtinė garbė būti geriausio šalies klubo bendražygiu. Rinkos tyrimai patvirtina, kad sporto aistruoliai taip pat vertina šį bendradarbiavimą, tad neturėjome abejonių, kad būsime tarp „Žalgirio“ klubo partnerių dar mažiausiai tris sezonus“, – teigia „Olympic Casino Group Baltija“ generalinis direktorius Saulius Petravičius.

„OlyBet“ 2019 m. atliktas tyrimas tik įrodė, kad krepšiniui lietuvių simpatijos neblėsta, o tai – puikios naujienos ne tik Kauno „Žalgiriui“ ir jo partneriams, bet ir visai krepšinio bendruomenei Lietuvoje. Apklausus šalies sporto lažybų aistruolius paaiškėjo, kad 64 proc. iš jų aktyviai seka „Žalgirio“ veiklą. Tyrimai atskleidė, kad lietuviai domisi ne tik krepšiniu, bet ir šią sporto šaką palaikančiais prekių ženklais: 54 proc. iš jų žino apie „Žalgirio“ ir „OlyBet“ bendradarbiavimą.

Tai rodo, kad Kauno krepšinio klubas rinkoje dalyvauja kaip nuomonės formuotojas ir turi teigiamos įtakos savo partnerių žinomumui. Trečdalis tų, kurie nežinojo apie šią partnerystę ir dar nebuvo statę už sporto varžybas „OlyBet“ platformose, teigė, kad mielai rinktųsi šį prekių ženklą – būtent už paramą Kauno „Žalgiriui“.

Šios įžvalgos kartu liudija ir apie verslo perspektyvas, kurias gali suteikti tokios partnerystės, ir tai, kad gerbėjai įvertina krepšinio rėmėjus. Konkrečiu atveju, net 70 proc. apklausos dalyvių teigė, kad šią partnerystę vertina kaip reikšmingą arba labai reikšmingą.

„Su „OlyBet“ bendradarbiaujame jau penktąjį sezoną, tad ir matuoti klientų grįžtamąjį ryšį buvo pats laikas. „OlyBet“ padarė tai, ko kol kas nė vienas partneris nėra daręs, – apie rinkos tyrimą, kuris padėjo tvirtus pamatus sutarties pratęsimui, kalbėjo Kauno „Žalgirio“ direktorius Paulius Motiejūnas. – Tokios inovatyvios ir „pasvertos“ partnerystės mus labai džiugina, ypač, kai įrodymai apie tai, kodėl turime dirbti kartu, partneriui nekelia jokių abejonių. Turint omenyje, kad partnerystės su krepšinio klubu tikslas dažniausiai yra padidinta naujų klientų bazė, verslo santykiai tarp „OlyBet“ ir „Žalgirio“  davė apčiuopiamų rezultatų. Tai sukurti gali tik ilgalaikiai santykiai. Turėti tokius partnerius kaip „OlyBet“ – tai pats geriausias tikslingo darbo įvertinimas klubui ir stabilių rezultatų tiek aikštelėje, tiek biudžete užtikrinimas”, – teigia P.Motiejūnas.

Prekių ženklas „OlyBet“ priklauso bendrovei „Olympic Casino Group Baltija“, kuri yra didžiausios Rytų Europos pramogų kompanijos „Olympic Enterntainment Grou“ dalis. Lietuvoje „OlyBet“ remia „Žalgirį“ nuo 2015-ųjų metų ir yra oficialus klubo partneris Eurolygoje.

Parašykite komentarą