Sportas

Naujas Kauno „Žalgirio“ rėmėjas – tarptautinė kompanija „Vestel“, buitinės technikos „Sharp“ gamintoja

Kauno „Žalgiris“ sudarė 1,5 metų trukmės rėmimo sutartį su tarptautine elektronikos ir buitinės technikos gamybos ir prekybos korporacija „Vestel Poland“.

„Šis mūsų žingsnis – tai dėmesys visos Lietuvos mylimam krepšinio klubui ir jo sirgaliams. Būdami kartu su geriausiais didiname ir savo kompanijos matomumą ne tik Lietuvos rinkoje, bet ir Europoje. Partnerystė su klubu suteikia galimybę užmegzti artimą ryšį ir su kitais komandos rėmėjais, tuo sieksime dar daugiau pergalių ne tik sporte, bet ir versle,“ – teigia Marius Olšauskas, kompanijos „Vestel Poland“, kuri pagal licenciją gamina ir prekiauja žinomų Europos ir Japonijos prekių ženklų buitinės technikos gaminiais 23 šalyse, pardavimų ir rinkodaros vadovas Baltijos šalyse.

Remia nepamirštamas emocijas

Sutartį pasirašęs Andrzejus Kropas, „Vestel Poland“ Lenkijos padalinio vykdomasis direktorius, atkreipė dėmesį, kad tai ne pirmasis rinkodaros projektas, susijęs su Lietuvos sportu, kompanija jau keletą metų remia mūsų šalies futbolą.

„Puikiai žinome, koks populiarus krepšinis Lietuvoje, kiek daug jis pasiekęs Europoje ir pasaulyje, kokie atsidavę jo sirgaliai, – sakė A.Kropas. – O „Žalgiris“ – ne tik Kauno, bet ir visos Lietuvos krepšinio fenomenas, pritraukiantis gausybę žiūrovų ir į „Žalgirio“, ir į kitas šalies sporto arenas bei prie televizorių ekranų. Jis sukuria nepamirštamas emocijas, bendrumo jausmą ir dovanoja nepakartojamus sporto renginius. Nekantraujame prisidėti prie šių akimirkų“.

Jis akcentuoja, kad tarptautinis matomumas ir sutapatinimas su vienu stipriausių prekių ženklu Lietuvoje „Žalgiriu“ – didelė vertė. Rėmimas suteikia patrauklias reklamos pozicijos galimybes ir matomumą stipriausioje Europos krepšinio lygoje – Eurolygos rungtynėse, o per LKL rungtynes pasiekiama vietos rinka. „Labai svarbus ir „Žalgirio“ žaidėjų, kaip asmenybių, teigiamas įvaizdis bei sąsaja su mūsų produkcija“, – teigia A.Kropas.

Pasaulio kompanijos įvertino „Žalgirį“

„Vestel Poland“ ne pirmoji pasaulinė kompanija, kuri pastebėjo Europoje gerai žinomą ir vertinamą krepšinio klubą. Tarp rėmėjų ir partnerių jau ne pirmi metai yra tarptautiniai prekių ženklai „Volkswagen“, „Olybet“, „Gjensidige“, „Husqvarna“, „Sanistal“, „Ramirent“, „McDonald‘s“, „Fiskars“, DHL, „Stanley Black & Decker“ bei kiti.

„Kiekvienas naujas prekių ženklas mūsų rėmėjų šeimoje – įrodymas, kad tinkami mūsų veiksmai siekiant būti žinomais ir palaikomais ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, – teigia Paulius Motiejūnas, Kauno „Žalgirio“ krepšinio komandos direktorius. – Žinome, kad užsienyje turime daug gerbėjų – į areną ypač daug svečių atvažiuoja iš Estijos bei Latvijos, tačiau būti pastebėtiems verslo segmente – taip pat vienas iš mūsų strateginių tikslų. Tokios partnerystės liudija, kad Kauno „Žalgiris“ – tarptautiniu mastu pripažintas reklamos kanalas Europos auditorijai. Tačiau tai ne tik organizacijos, bet didelis mūsų sirgalių bendruomenės arenoje bei prie televizorių ekranų nuopelnas. Tokio pasiekimo neturėtumėme, jei „Žalgirio“ arena nuolat nebūtų sausakimša.“

„Žalgirio“ direktorius teigia, kad nėra tipinės rėmimo sutarties, su kiekvienu rėmėju aiškinamasi individualiai, kokiu tikslu prekių ženklas nori bendradarbiauti, ir pagal tai sukuriamas konkretus reklamos paketas.

„Jei rėmėjas nori pasiekti tarptautinę auditoriją, ieškome integracijos galimybių Eurolygos rungtynėse per televizijos transliacijas. Dalyvaudami Eurolygoje, pasiekiame 25% Europos auditorijos – vien miestuose, kurių klubai dalyvauja prestižiniame Europos turnyre, gyvena daugiau kaip 36 mln. žmonių, – pasakoja P.Motiejūnas. – O Lietuvoje žinomumą didinti norintiems prekių ženklams siūlomos reklamos pozicijas Lietuvos krepšinio lygos (LKL) rungtynėse. Pavyzdžiui, „Žalgirio“ rungtynes LKL per televiziją 2017–2018 m. sezono metu stebėjo 11 mln. žiūrovų, tad reklamos vertė nesunkiai išmatuojama.“

Jis atkreipia dėmesį, kad nėra rėmimo taisyklių ar konkrečių produktų, nes „parduodami ne reklamos plotai greitkelyje ar sekundės televizijoje“, o emocijos, kurios sirgalius sujungia su konkrečiu prekių ženklu.

Parašykite komentarą